28.12.10

Hyttetur Gautefall / dugnad 1. nyttårsdag

Her kommer litt info vedr vår hyttetur og dugnaden 1. juledag:
 
Gautefall 7.-9. januar:
  • Hytta vi skal på heter Utsjå, og har seks soverom, 16 sengeplasser og basseng. Det er også badstue, massasjestol og solarium.
  • Vi betaler kr 14.350 for leie. Dette er inkludert rengjøring, men strøm kommer i tillegg (så vi bør ikke bruke alle elektriske duppeditter hele helga....)
  • Følgende har meldt seg på: Anniken, Elise, Åshild, Edith, Eileen, Kine G, Ann Susann, Mari, Stine T, Stine E, Kine T og Anita. Pass på at dere får bytta evnt jobbehelger!
  • Prisen pr deltaker blir kr 1025,- og i tillegg kommer mat. Jeg foreslår at alle tar med seg det de skal drikke til alle måltider, samt pålegg til alle måltider. Jeg kan kjøpe inn brød og  mat til taco på lørdag. Dette vil da bli en tillegg i prisen på kr 50,-
  • Vi drar fra Siljanhallen fredag kl 16. Jeg kjører bil, men vi trenger tre biler til. Dere får spørre deres foreldre om kjøring, både fram og tilbake. Gi meg tilbakem så fort vi har biler klare!
 
 
Dugnad 1. nyttårsdag 2011:
 
Da jeg sendte en forespørsel til dere vedr dugnad 1. nyttårsdag var det mange som ville være med, så det er ikke lov å trekke seg nå...!
 
Vi skal ha vareopptelling på Spar Siljan, og skal møte kl 10.00. Jeg vet dette er tidlig, men dere får hjem og sove etterpå:-)
 
Gi meg tilbakemelding på hvem som kommer  - vi må være mellom 15 og 20 personer.
 
Anita
 

1 kommentar:

Anita Hole sa...

Kristine H, Charlotte og Cynthia skal også være med! Jippi - full hytte:-)

anita